eitaa support

عرضه 700 عنوان کتاب با موضوع حج و عتبات در فروشگاه مرکزی مشعر

مسئول فروشگاه محصولات فرهنگی مشعر از عرضه حدود 700 عنوان کتاب و 50 عنوان محتوای آموزشی و نرم افزارهای مربوط به حج و زیارت در قالب لوح فشرده در این فروشگاه خبر داد .

 


جعفر باقری روز یکشنبه به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج گفت : این فروشگاه که در ساختمان مرکزی سازمان حج و زیارت تهران واقع است؛ آخرین و تازه ترین تولیدات فرهنگی از جمله کتاب ؛ لوح فشرده و تصاویر اماکن مقدسه در عراق ؛ عربستان و سوریه را باهدف آشنایی بیشتر زایران بیت الله الحرام وعتبات مقدسه ارایه می کند.


 


در این فروشگاه که همه روزه در ساعات اداری به جز روزهای پنجشنبه وجمعه دایر است ؛ زایران بیت الله الحرام و نیز زایرانی که قصد سفر به عتبات عالیات در عراق را دارند می توانند محصولات مورد نیاز فرهنگی در ارتباط باموضوع حج و اماکن مقدسه در عراق و سوریه را تهیه نمایند. 


 


عرضه لباس احرام در فروشگاه مرکزی مشعر وی گفت : در این فروشگاه همچنین لباس احرام ویژه برادران و خواهران و نیز وسائل مورد نیاز زایران بیت الله الحرام با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می شود . باقری به زایران بیت الله الحرام که امسال قصد تشرف به حج تمتع دارند توصیه کرد با مراجعه به این فروشگاه اقلام مورد نیاز خود را تهیه نمایند. گفتنی است،


موسسه مشعر در بیشتر مراکز استان ها دارای شعبه است. 86 هزار و 500 زایر ایرانی امسال به حج مشرف می شوند .




مطالب مرتبط