eitaa support

راهنمای تهیه بسته های فرهنگی ویژه زائران حج تمتع 98

به اطلاع می رساند زائران محترم استان‌های تهران، قم، بوشهر، فارس، خراسان شمالی و اصفهان در حج 98 نیاز به عضویت در سامانه و فروشگاه اینترنتی موسسه مشعر ندارند و با کد ملی به عنوان نام کاربری و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور می توانند وارد سامانه شوند.


 


در موسم حج سال ۹۸ زائرین محترم استان های منتخب تهران، قم، فارس، اصفهان، خراسان شمالی و بوشهر می توانند از طریق سایت و فروشگاه اینترنتی مشعر نسبت به تهیه محصولات فرهنگی حج ۹۸ اقدام نمایند.


بر اساس اطلاعات دریافتی از زائر در هنگام ثبت نام در دفاتر زیارتی، حساب کاربری ویژه ای برای هر زائر در سایت مشعر ایجاد شده است و زائران محترم می توانند با نام کاربری و رمز عبور خود وارد سامانه شوند.


 


آدرس سایت : mashar.hajj.ir 
نام کاربری زائر : کد ملی
رمز عبور زائر : شماره شناسنامه


 


زائر عزیز؛ جهت استفاده بیشتر از این سفر معنوی، نه بسته متفاوت با بیش از 40% تخفیف، طراحی‌شده است که در سه گروه بر اساس میزان تحصیلات به شرح ذیل گروه‌بندی‌شده است:


 


گروه یک: ویژه زائران کم‌سواد دارای تحصیلات ابتدایی (زیر دیپلم)


گروه دو: ویژه زائران اهل مطالعه (تحصیلات تا دوره متوسطه)


گروه سه: ویژه زائران با تحصیلات عالی (مقطع کارشناسی و بالاتر)


 


در هر گروه نیز بر اساس مرد، زن و یا زوج بودن زائران، بسته خاصی پیشنهادشده است، شما می‌توانید هر یک از بسته‌های نه‌گانه را به میل خود انتخاب کنید و یا به‌جای انتخاب یک بسته مشخص، هر یک از کتاب‌های فهرست موضوعی و یا محصولات سمعی و بصری را با توجه به نیاز و علاقه‌مندی خود انتخاب نمایید.


ضمناً می‌توانید در صورت تمایل جهت دریافت محصولات فرهنگی به یکی از فروشگاه‌های موسسه فرهنگی و هنری مشعر مراجعه فرموده و محصولات موردنظر خود را با تخفیف مذکور دریافت کنید.


در سامانه به ازای هر زائر یک بن خرید به مبلغ ۳۰ هزار تومان تعریف شده است که از طریق مدیر کاروان در اختیار شما زائرین محترم قرار می گیرد و در هنگام خرید محصولات می بایست سریال مندرج بر روی بن را وارد نمایید.


 


 



 


بر اساس اطلاعات دریافتی از زائر در هنگام ثبت نام، زائرانی که به همراه همسر خود مشرف می شوند مشخص شده اند و می توانند بسته ویژه خانواده (زوجین) را دریافت نمایند. در صورت تمایل به خرید بسته ویژه زوجین، زائر می بایست در هنگام خرید بن همسر خود را نیز در سامانه وارد نماید.


 


زائران محترم حج ۹۸ توجه نمایند هزینه بن های ویژه حج تنها بر روی محصولات بسته فرهنگی حج اعمال خواهد شد همچنین در صورت خرید بیش از مبلغ بن می توانید مابه التفاوت آن را از طریق درگاه اینترنتی پرداخت نمایید.


لازم به ذکر است هر زائر امکان خرید انفرادی محصولات را نیز دارد.


 


  • همچنین بن های ارائه شده تنها ویژه خرید بسته های فرهنگی و کتاب های موجود در مجموعه محصولات فرهنگی حج 98 می باشد.


 


تذکر: در صورت مشاهد مغایرت اطلاعات همسر ، زائر محترم می بایست به دفتر حج و زیارت و محل ثبت نام مراجعه و نسبت به اصلاح اطلاعات اقدام نماید.


 


همچنین زائرین می توانند نسبت به خرید سایر محصولات  و ملزومات فرهنگی مرتبط با حج با تخفیف مناسب اقدام نمایند. و هزینه آن را از طریق درگاه پرداخت اینترنتی پرداخت نمایند و در کوتاه ترین زمان درب منزل تحویل گیرند.