eitaa support

بازدید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از چاپخانه مشعر

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از واحد چاپ و صحافی موسسه مشعر در قم بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، پیش از ظهر پنجشنبه (9 آبان ماه) از چاپخانه و صحافی موسسه فرهنگی هنری مشعر در قم بازدید کردند و در جریان فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفتند.


سرپرست حجاج ایرانی پس از بازدید از بخش ها و واحدهای مختلف این چاپخانه در نشستی با مدیران واحدها گفت: چاپخانه موسسه فرهنگی هنری مشعر در این سال‌ها، شیب ملایم رشد را دنبال کرده و کارها به نحو نسبتاٌ مطلوبی در حال پیشرفت است.


وی یادآور شد: نیروی انسانی با انگیزه در هر مجموعه بسیار موثر است، همه باید این نگاه را داشته باشیم که برای مجموعه خدمتی انجام دهیم و اگر با چنین نگاهی فعالیت کنیم، شاهد رشد و شکوفایی بیشتری خواهیم بود.


سرپرست حجاج ایرانی در پایان از تلاش و کوشش کارکنان مجموعه تقدیر و تشکر کرده و گفتند: داشتن نیت خیر و تلاش برای ارائه کار مفید، فاخر و اثربخش را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: شما عزیزانی که در این واحد فعالیت می‌کنید، بدانید که این زحمت‌ها و تلاش‌ها بی‌ثمر نخواهد ماند و آثار زحمات شما در مناسک عبادی حج و عمره و یا زیارت اماکن مقدس و حرم معصومین (علیهم السلام) راهگشای حاجیان و زائران خواهد بود و نتیجه کارتان ماندگار است.


 در حاشیه این بازدید حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی اکبری مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری مشعر از انتشار 1400 عنوان کتاب توسط موسسه مشعر خبر داد و گفت: این مجموعه هم‌اینک راه رشد و پیشرفت را در پیش‌گرفته است و با همکاری و همیاری همه همکاران در تلاشیم که شاهد شکوفایی بیشتر باشیم.


وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود موسسه فرهنگی هنری مشعر در تلاشیم با کمک مجموعه‌های مختلف در حوزه کتاب دینی و مذهبی گام‌های خوبی را برداریم به ‌همین منظور به دنبال دستیابی استاندارهای ملی هستیم که از این طریق فضای جدیدی را در حوزه نشر و توزیع در کشور ایجاد کنیم.


| شناسه مطلب: 98304







نظرات کاربران