eitaa support

مشعر، چاپخانه ای به وسعت ایران

موسسه فرهنگی هنری مشعر با "شعار چاپخانه ای به وسعت ایران" برای اولین بار در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته حضور پیدا کرده است.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی و هنری مشعر، همزمان با برپایی شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته، موسسه فرهنگی هنری مشعر با هدف معرفی و اطلاع رسانی از امکانات و توانایی های خود و بسترسازی در جهت شناخت بیشتر و همکاری متقابل به منظور ایجاد منظومه ای واحد با شعار "چاپخانه ای به وسعت ایران" فعالیت خود را در این نمایشگاه تخصصی که یکی از بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه‌های حوزه تبلیغات و بازاریابی و صنایع وابسته است آغاز کرد.


 



 



 


 


یکی از ویژگی های نمایشگاه امسال میزبانی علاقهمندان در عرضه کننده کتاب از 100کشور جهان است که 391 هزار عنوان کتاب در آن ارایه می‌شود.  علاقه مندان میتوانند از آثار و محصولات تولیدی موسسه فرهنگی هنری مشعر  واقع در سالن 10و11 غرفه  157 دیدن نمایند. این نمایشگاه از تاریخ 26 تا 29 آذرماه به مدت چهار روز و همه روزه از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقمندان می باشد.





مطالب مرتبط