eitaa support

انتشار جامع ترین کتاب راهنمای مصور سفر زیارتی عراق

موسسه فرهنگی هنری مشعر در راستای ارائه خدمت به زائران عتبات، کتاب راهنمای مصور سفر زیارتی عراق را با مشارکت نشر معروف به چاپ رساند.

 



به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری مشعر؛ کتاب‌های بسیاری درباره عراق از منظر فرهنگی، تاریخی، اجتماعی به چاپ رسیده است اما شاید از این میان معدود آثاری باشند که در این سفری معنوی بتوان از آنها بهره ای جست، کتاب راهنمای مصور سفر زیارتی عراق بعنوان جامع ترین، کاملترین و بینظیرترین کتاب حال حاضر در این حوزه می باشد که در اختیار زائران عتبات و علاقه مندان گرامی قرار گرفته است.


 


این کتاب با معرفی توصیفی شهرهای کربلا، نجف، کوفه و بغداد به ارائه تاریخچه‌ای از برخی اماکن مذهبی مهم مانند سرداب مقدس در سامرا، مسجد کوفه، مسجد سهله، مسجد براثا، مسجد صعصعه و... پرداخته است و توانسته نظر طیف زیادی از مخاطبین زیارت عتبات را به خود جلب کند در ادامه این کتاب به بیان احکام سفر، آداب زیارت، ادعیه و برخی از سوره‌های قرآنی، معرفی مصور اماکن مذهبی و معرفی اجمالی امامان(ع) و امام‌زادگان مدفون در شهرهای این کشور پرداخته است.


علاقه­ مندان می توانند با مراجعه به سایت موسسه فرهنگی مشعر به آدرس:  masher.hajj.ir مراجعه و این کتاب را با تخفیف 30% سفارش دهند و یا میتوانند با مراجعه حضوری به نمایندگی های موسسه در سراسر کشور از این کتاب استفاده وافر را ببرند.